Užeiti į svetainę

@Stop kadras ir freepik.com nuotr.

Po koronaviruso vakcinos vyro organizmas sureagavo itin reta reakcija. Vyro kūną stipriai išbėrė raudonai, o vėliau oda nusilupo.

Reklama

76 metų Richard’as Terrell’as iš Jungtinių Amerikos Valstijų kovo 6 buvo paskiepytas „Johnson & Johnson“ vakcina. Per kelias dienas ant vyro kūno pradėjo atsirasti raudonos niežtinčios dėmės.

Bėrimui neišnykus, vyras buvo nuvežtas į ligoninę. Gydytojai patvirtino, kad tokią odos būklę sukėlė vakcina, kuri stipriai aktyvavo vyro imuninę sistemą.

Reklama

Ričardas penkias dienas praleido ligoninėje ir vis dar namuose atgauna jėgas, tačiau sako nesigailintis, kad pasiskiepijo.

„Viskas įvyko taip greitai. Mano oda nusilupo. Jaučiau perštėjimą, deginimą ir niežėjimą. Sulenkus rankas, kojas ar kelio vidų jaučiau stiprų skausmą. Visa oda buvo ištinusi ir tarsi trynėsi į save“, – savo išgyvenimus pasakojo vyras. 

Reklama

Kai kurie bėrimai ir odos dirginimas siejami su COVID-19 vakcina. Labiau žinomos vakcinos tokioms ligoms, kaip stabligė ir vėjaraupiai, taip pat gali sukelti panašią reakciją.

Patogiausias būdas sužinoti ir pamatyti daugiau įdomybių - sekti mūsų „Facebook“ puslapį

Medikų teigimu, skiepijimo nauda yra daug didesnė už riziką. Klinikiniai tyrimai parodė, kad „Johnson & Johnson“ vakcina 85 procentais apsaugo nuo sunkios COVID-19 ligos.

Parengta pagal metro.co.uk
Šaltinis: etaplius.lt